vrijdag 4 september 2009

Een dagje met de auto

Oke, gisteren was een zware dag. Veel wind en dat viel niet mee.
Daarnaast moeten de beenspieren even wennen aan het vele werk. De Tai Chi (zie mijn andere blog) heeft de benen al goed aangesterkt de laatste jaren, maar het fietsen gebruikt de spieren toch weer net een beetje anders.

Wat de fiets betreft loopt alles prima Hij helpt goed mee. Soms denk je van 'hij doet niks'. Maar als je dan op de teller kijkt, dan fiets je gewoon ruim boven de 25 km/h... en dan doet ie ook niks meer.
Ook als er stevige tegenwind is denk je af en toe wel eens dat de motor geen effect heeft, maar als je het systeem even uitzet, kom je er meteen achter dat het systeem wel degelijk mee doet.

Toen ik thuis kwam merkte ik het in mijn benen en knieƫn. Even rustig aan doen en kracht opbouwen.
Daarom ben ik vandaag met de auto gegaan (wat een watje ben ik toch).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.