zaterdag 18 december 2010

auto

Tja, ik moet helaas bekennen dat ik de laatste tijd erg veel met de auto naar het werk ben gegaan. Niet eens de weersomstandigheden (ofschoon dat de laatste maand natuurlijk wel zo was, maar daarvoor niet), maar druk, druk, druk en dan neem je al snel de auto, om maar vooral snel op je werk te zijn, en ook snel (maar wel later dan normaal) thuis te zijn.

En op dit moment ligt er sneeuw en ijzelt het veel, dus is het voor mij echt geen weer om met de fiets te gaan.
Ik verwacht ergens in januari wel weer te gaan fietsen. De sneeuw/ijzel moet helemaal weg zijn, want in een aanrijding als de vorige keer door die onoplettende automobilisten heb ik niet veel zin meer.

Tot die tijd: succes op de fiets en tot in januari.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.