woensdag 27 april 2011

Heerlijke regenbui

Wat heerlijk zeg. Een regenbui. Na wekenlang zonnig en kurkdroog was er vandaag eindelijk weer eens een regenbui. De natuur ruikt dan weer fris. De vliegen vliegen even niet, dus kun je met de mond open fietsen. De plassen water op de wegen laten mooi zien waar alle gaten en bulten zijn, dus kun je daar makkelijk omheen fietsen.

Ik had begin van de week de fiets fout gecalibreerd. Normaal moet dat zonder dat je op de fiets zit en geen gewicht op de trappers staat. Maandag had ik 'm echter gecalibreerd, terwijl ik op de fiets zat, met een voet op de trapper. De fiets reageerde hierdoor anders. De ondersteuning begon pas als ik meer kracht zette. Dus niet wanneer ik gewoon los trapperde, maar alleen als ik echt meer kracht zette. Ik had ook het gevoel dat de ondersteuning bij hogere snelheden beter was, maar dat kan ook alleen maar een gevoel zijn geweest. Inmiddels heb ik de fiets weer normaal gecalibreerd en reageert ie weer als vanouds. En dat fietst toch een stuk comfortabeler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.