zaterdag 23 april 2011

Statistieken

Het is inmiddels als weer 23 dagen geleden dat ik voor het laatst in mijn auto heb gezeten (voor woon-werk-verkeer wel te verstaan)... 23 x 42 km.

Ik heb dit jaar pas 2x hoeven te tanken...

In maart heb ik 20 van de 21 werkdagen gefietst...
In april heb ik 21 van de 20 werkdagen gefietst (incl. 1 zaterdag extra)...
Als dit zo doorgaat, dan heb ik voor de vakantie 120 dagen gefietst (zal wel iets minder zijn, maar toch). Mijn streef voor dit hele jaar was 140 dagen fietsen. Als ik dit patroon vol kan houden tot ergens tegen november, ga ik die streef makelijk voorbij.
Nu heb ik 18/60 gereden (60 dagen met de fiets). In 2010 zat ik op dit moment op 40/40. Met name door de zeer koude en lange winter (met sneeuw en ijzel).
Voor de zomervakantie zat ik in 2010 op 62/80. Dit jaar waarschijnlijk rond de 25/120.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.