vrijdag 10 juni 2011

Autoweek

Ik heb deze week de hele week ge-auto-d... Mijn fiets stond bij de fietsenmaker in verband met de scheurtjes in de velg (ik haal 'm morgen op). Maar zelfs al had ik deze week gewoon mijn fiets tot mijn beschikking, dan was ik waarschijnlijk nog met de auto gegaan.
En daar had ik dan de beste en enig toegestane reden voor: ik had gewoon geen zin om te fietsen. Moet toch een keer kunnen of niet?

Volgende week ga ik er weer vol tegenaan, want mijn statistieken zijn daardoor deze week natuurlijk op dezelfde stand blijven hangen, en heb ik niks verdiend. Sterker nog, deze week heeft me eigenlijk 5x € 9,30 is ongeveer € 46,- gekost aan autoverbruikkosten. Dat moeten we dus niet te veel doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.