vrijdag 24 juni 2011

Leuke week

Nou, het was een heel aardige fietsweek.
Alleen dinsdag was het regenachtig. Donderdag op de terugweg regende het heel hard. Ik mijn regenpak aangetrokken, pet op, muts op, overschoenen aan en ik ben nog geen 500 meter onderweg, stopt het met regenen en begint de zon weer te schijnen. Die schrijf ik dus op als 'droog' die rit.

Aangezien ik het afgelopen weekend ook heb gewerkt en met de auto ben geweest in verband met het Linssen Summer Festival dat tot en met maandag duurde, heb ik 'maar' vier dagen gefietst. Maar voor de komende tijd ziet het weer positief uit, dus de statistieken moeten weer omhoog vliegen.

Voor de nieuwe lezers: welkom op mijn blog. Met de X-tract (of Extract) elektrische fiets van Itek (zitten in België en Limburg) fiets ik (bijna) dagelijks heen en weer van Weert naar Maasbracht v.v. Dit zijn 19 kilometer op de fiets en 21 met de auto. Ik hou hier bij hoe vaak, hoe veel, hoe lang ik rij, wat het kost, wat het oplevert etc.
Heeft u vragen of opmerkingen of ideeën? schrijf gerust een bericht op dit blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.