dinsdag 16 augustus 2011

Einde vakantie

Tja, dat is weer even wennen... Dat hele stuk op de elektrische fiets.
Ik had toch wel even van 'waarom doe ik het' en waarom pak ik niet gewoon de auto?

Maar na een dagje fietsen is het weer bekend waarom ik het doe. Voor mezelf en niemand anders. Lekker ontspannen. Wat maakt die paar extra minuten later thuis uit? Niks.
De fiets en accu doen het nog prima. Ook na 4 weken stilstand. Eens kijken of we het streefgetal van140 dagen dit jaar gaan halen. Ik heb er al 88 gehad. Dat is ruim over de helft, maar in aantal werkdagen zitten we nu ook al ruim over de helft. 7 van de 12 maanden zitten er al op en een deel van de 8e maand ook. Dus in de resterende 4 maanden (want in december zijn ook weer de nodige vrije dagen) moet ik nog 52 dagen fietsen. Er zijn nog ongeveer 90-95 werkdagen, dus als ik ruim meer als de helft met de fiets ga, moet dit getal haalbaar zijn. Eigenlijk zelfs wat meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.