dinsdag 3 januari 2012

2012 er tegenaan!

Deze week nog lekker vakantie. Nou ja lekker. De herfststorm vliegt ons om de oren.
We nog mooi de tijd om deze week de fiets op orde te maken zodat ik volgende week - na de eerste dagen met de auto te gaan i.v.m. spullen die mee moeten - weer intensief met de fiets te gaan.

Statistieken
Het Exceldocument waarin ik alle gegevens bij hou, is aangepast voor de input van 2012. In 2011 zijn er 218 fietsbare dagen geweest (dus zonder vakantie, vrije dagen, thuiswerkdagen etc.). Mijn streef was om 68% van de dagen met de fiets te gaan en dat is ook nipt gelukt. 151 fietsdagen komt overeen met 69,17%. Voor 2012 zal dat wel ongeveer hetzelfde zijn. Bij een streef van 68% van de dagen met de fiets, moet dit voor 2012 uitkomen op 148 dagen.

Winter
Natuurlijk wordt het even afwachten of het nog winter gaat worden, want dat kan roet in het fietsen gooien. Vorig jaar heb ik zowel in januari als februari 10 dagen gefietst en vanaf maart 20 dagen. Ik betwijfel of dit dit jaar gaat lukken. Daarentegen heb ik vorig jaar tegen de zomer even het slop erin gehad, waardoor ik veel kostbare dagen verloren heb, net als in de maand december. Maar, je kunt niet alles hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.