vrijdag 30 maart 2012

Mijlpaal

Toen ik vanmorgen op het werk aankwam en ik de fiets in de rek zette, keek ik op het display van de fietsondersteuning. Normaal let ik daar helemaal niet op, maar per toeval zag ik onderstaande stand.


Exact 10.000 kilometer op de teller.
Als je rechts op de statistieken kijkt, dan zie je echter dat ik al bijna 13.000 kilometer gefietst heb. De reden dat er op de fietscomputer minder staat, is het feit dat door het kleine schaatsongeluk 2 jaar geleden (auto tegen fietser bij ijzel... was niet zo handig van de te snel rijdende automobilist) de computer stuk is gegaan en er een nieuwe is opgezet bij de reparatie van de fiets.

Verder was het weer een week als vanouds. Mooi weer, veel fietsen, weinig auto rijden, veel geld overhouden, gezond doen en voelen etc...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.