donderdag 22 maart 2012

Winterjas en T-shirt

Leuk dit weer. 's Morgens de dikke winterjas en handschoenen aan en 's middags de trui uit en in het t-shirt naar huis... Heerlijk weer natuurlijk. Kan ik meteen weer iets aan m'n 'tan' doen.
Er zit al weer bijna een hele fietsweek op. Weer 200 kilometer erbij.

Accu
Nog steeds blijft de accu gewoon doen wat die moet doen. Na ruim 2,5 jaar (sept 2009) en bijna 13.000 kilometer. Er is - behalve één bandenwissel en remblokjes - nog nooit iets aan de fiets vervangen.
Dit voorjaar (nu eigenlijk dus), denk ik wel dat ik zoals ik al eerder een keer meldde de ketting etc. goed laat nakijken en/of preventief vervangen. Maar ik weet niet of dan misschien meer moet worden vervangen (tandwielen etc.). Hetzelfde geldt voor de versnellings- en remkabels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.