woensdag 30 mei 2012

Contactspray...

Nou zeg. Ik heb dus een proefritje gemaakt van 19 km, nadat ik de contactverbindingen tussen de accu en de fiets had schoongemaakt. Wat contactspray ertussen en afwachten...
Wat schetst mijn verbazing? Geen enkel probleem. De accu bleef continue ondersteunen. Soms dacht ik dat het probleem er weer was omdat de motor stopte, maar toen reed ik 27,5 km/h...
Verder vlekkeloos verlopen. Dus gaan we morgen weer met de fiets naar het werk... hopelijk is hiermee dit probleem opgelost.
Rest mij om morgen de fiets toch nog even naar de fietsenmaker bij mijn werk te brengen om er een nieuwe achterband op te laten leggen. Dat zijn ze bij Itek vergeten. Vonden ze blijkbaar niet versleten genoeg... nou ik wel.
Wordt hopelijk niet meer vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.