zaterdag 9 juni 2012

25, 26 of 27 km/h

Dat is alles wat ik zie op het display... Kortom, de accu en het elektrische systeem heeft de hele week probleemloos gewerkt. Zelfs toen het dinsdag behoorlijk waaide (en regende overigens), ging het perfect.
Soms schrik ik, als ik de motor hoor of voel stoppen, maar dan is het altijd zo, dat ik simpelweg te hard fiets. En boven de 27/27,5 moet ik het helemaal zelf doen.

Keiharde band
De nieuwe band help ook bij een soepele fietstocht. Door de keihard opgepompte band, rammelde de bagagedrager waar de accu in zit wel behoorlijk. De klep van de accuhouder rammelde in zijn scharnieren. Door daar wat isolatietape tussen te draaien was dat snel verholpen en had ik vrijdag weer een geruisloze rit.

De statistieken zijn weer bijgewerkt. Er zijn deze week weer bijna 200 km bijgekomen... zoals bijna elke week. Het percentage gefietste dagen stijgt ook weer langzaam mee. Op dit moment 62%. Dat mag gerust nog een beetje meer worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.