vrijdag 1 juni 2012

Geen problemen meer

Ook vandaag verliep de rit prima. Geen enkele storing op het elektrische systeem van de Xtract. Vreemd, maar ik ga er van uit dat de storing dus was door slechte/smerige contacten tussen accu en fiets.

6 opmerkingen:

  1. Raar dat je het zelf moet ontdekken/oplossen.Ik heb ook al gemerkt dat weinig fietstechnici kaas hebben gegeten van het elektrische gedeelte.

    Ronny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja, ik hoop dat dit het probleem was en dat de storing nu wegblijft... anders weet ik het ook niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar zijn er geen techniciens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer zo'n loze kreet waar niemand iets mee kan.
      Mijn problemen zijn uiteindelijk perfect opgelost en mijn fiets loopt weer als nieuw. Reparatiekosten vielen uiteindelijk erg mee.
      Ik heb Itek uiteindelijk een mail gestuurd met een duidelijke uiteenzetting van de problemen (wanneer ze optreden, mogelijke oorzaken etc.) en daarna is het probleem adequaat aangepakt.

      Verwijderen
  4. mijn elect. fiets van maart 2014....heeft vanaf t begin problemen met stroomuitval...ik word er gek van is al 7 x terug geweest...
    nu is hij al 7 weken weg...onderdeel bestellen duurt 3 weken ....en nog eens 3 weken en nu na 7 weken krijg ik te horen ,toen ik belde dat t verkeerde onderdeel gekomen was......grrrrr nooit meer itek...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, dat is heel vervelend en zou eigenlijk zeker niet mogen gebeuren.

      Ik heb er gelukkig 5 jaar lang (nagenoeg) probleemloos mee kunnen fietsen, maar de onkunde en onvriendelijke houding van het personeel is ook een van de redenen (en dan nog dat het 20 kilometer van ons vandaan ligt en je dus altijd met een auto erheen moet gaan voor onderhoud of reparatie), hebben mij mede doen besluiten er niet meer te komen.

      Hou je garantietermijn goed in de gaten. Kijk op http://www.itek-webwinkel.be/algemene-voorwaarden/ wat onder de garantie valt. Vanaf maart tot nu toe is wel al erg lang om door te blijven sukkelen.
      Misschien wordt het tijd om iets duidelijker te zijn: juiste reparatie voor ... (30 november bijv.) of anders geld terug/andere fiets??

      En als de reparatie dan juist wordt uitgevoerd, zou ik het nog even hebben over de vervolggarantie op bijvoorbeeld de accu. Die is dan namelijk bijna afgelopen, terwijl de fiets niet vaak gebruikt is en - sterker nog - veel stil heeft gestaan, wat voor de accu ook niet goed is.

      Succes en laat even weten hoe het is afgelopen.

      Verwijderen

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.