zondag 17 juni 2012

Storing lijkt weer weg

Het vastzetten van de accu in de slede lijkt zijn vruchten af te werpen. De laatste twee dagen zijn probleemloos verlopen en loopt alles op rolletjes. Door de accu aan de achterzijde van de slede met een plastic strookje van ca. 2 mm. vast te zetten, trilt deze niet meer in zijn houder. Hierdoor blijft het contact tussen accu en fiets veel beter.
Iets waar ze in de winkel gegarandeerd niet aan denken of naar kijken, maar na 15.000 kilometer is de slede gewoon een beetje los getrild. Het was zelfs al redelijk in het begin van mijn woon-werk-fietstochten dat ik vond dat de accu los in de slede zit. Nu moet ik er alleen aan denken dat ik iedere keer het strookje tussen de accu en de slede steek, tenzij ik er een permanente oplossing voor kan vinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.