zondag 9 september 2012

Fietspad onderhoud 2

Nog zo'n leuke. Ik kwam eind vorige week dit bord tegen op de brug over de Maas, die ik dagelijks over moet fietsen.


In eerste instantie dacht ik (omdat ik er te snel aan voorbij fiets) dat de brug - een parallelweg van de snelweg - de hele week dicht zou zijn voor alle verkeer.
Dat leek me erg vreemd, aangezien ook veel schoolgaande jongeren over deze brug moeten, en die kunnen natuurlijk niet zoals ik, de auto pakken.

Verkeershinder

Pas vrijdag keek ik even duidelijk en heb toen meteen de foto gemaakt. Er is alleen verkeershinder op de dagen en alleen de vrijdag is de weg geheel afgesloten, maar daar heb ik dan geen last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.