dinsdag 25 september 2012

Rommel na de storm

Nou zeg, Maandag was een leuke dag. Gelukkig dat ik een smoes had om met de auto te gaan, anders was het flink tegen de storm in gegaan denk ik. Samen met de regenbuien, maakte dat een dag om niet leuk te fietsen.

Een dag later pluk je de 'rommel' van de storm. 's Morgens vroeg op het donkere fietspad, is het slalommen om de vele takken, struiken en andere rommel die uit de bomen is gewaaid te ontwijken. Dat valt op het natte wegdek niet altijd mee. Gelukkig is de fiets stevig genoeg om tegen een stootje te kunnen.

2 opmerkingen:

  1. Tijdens die storm ben ik er dus wel doorheen gegaan, deed er 7 kwartier over in plaats van het uurtje dat ik er normaal over deed :)

    Het was inderdaad slalommen om takken, ik moet langs een stuk waar hoge bomen staan en daar lagen dus ook takken van 3 meter, die wil je niet op je knar krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, dat is wel heel erg lang... Ik heb met je te doen. Dat soort dagen ga ik toch echt met de auto, ook als ik geen geldige reden had.
      Vanmorgen was ook slecht, maar dat was alleen maar regen, zonder (veel) wind of storm. Dat is geen probleem.

      Verwijderen

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.