maandag 17 september 2012

Winterjas?

Tja, is het nu tijd voor de winterjas of niet? 's Morgens is het onder de 10 graden... best frisjes. 's Avonds op de terugweg gaat het nog richting de 20 graden... best warm.

Toch maar de winterjas al aan

Niet dat ik zo'n koukleum ben, maar ik heb vanmorgen toch maar m'n winterjas aangedaan. Op de terugrit kan ik de jas altijd nog uitlaten of gewoon open laten hangen. Dat maakt in temperatuur nauwelijks uit.
Voor diegenen die het nog niet wisten. De jas is helemaal niks bijzonders. Gekocht in de aanbieding bij Van Cranenbroek in 2010. Lekker warm en dient tevens als regenjas, dus die kan weer thuisblijven.

1 opmerking:

  1. Haha ik ken het! Het begint steeds kouder te worden dus ik heb ook maar alvast een nieuwe winterjas gekocht. Vooral op de fiets is het koud dus hou wel van een warme bontkraag. Denk dat het een hele gure winter gaat worden dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.