woensdag 24 oktober 2012

Dutch ID testrijders

Al een tijdje geleden maakt eik melding van Dutch ID, een nieuwe fabrikant van elektrische fietsen en het feit dat ze testrijders aan het zoeken waren, waarvoor ik me natuurlijk had opgegeven (vorig jaar september). Ik had toen het vermoeden dat er misschien wel eens helemaal geen testrijders zouden gaan komen...

Maar wat schetst mijn verbazing: er zijn 5 testrijders geselecteerd om de Dutch Id te gaan testen. Notabene iemand hier vlak bij... 20 september is een persbericht verschenen van een testrijder uit Weert. Bij fietswinkel Richard van Alphen.
Doorklikken naar de Dutch ID website geeft aan dat er 5 testrijders zijn. zie: http://www.dutch-id.nl/testrijders/ en op http://www.facebook.com/DutchID

Toch leuk om te zien dat het echt klopt. Nu hopen dat ze er genoeg publiciteit uit halen (aan mijn blog zal het niet liggen:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.