woensdag 7 augustus 2013

Vakantie voorbij: Ga toch fietsen

De vakantie is weer voorbij. Tijd om weer te gaan fietsen. Ik ga proberen de achterstallige kilometers in te halen in de tweede helft van het jaar, maar of dat gaat lukken, betwijfel ik... Ook dit jaar hoop ik uiteindelijk toch weer ergens rond de 5.000 / 5.500 kilometer uit te komen.
5.000 / 20 = 250 liter benzine is tegen de huidige prijs toch ongeveer € 420,- wat ik alleen al aan benzine uitspaar. Aangezien de auto niet altijd 1:20 rijdt, is de werkelijke besparing iets meer. Daarnaast fluctueert de benzineprijs natuurlijk ook.

1 opmerking:

  1. Succes met het inhalen van die kilometers.

    Ik houdt mijn statistieken niet zo goed bij als jou maar denk dat ik toch wel 90% van de werkdagen met de fiets ben gekomen en dat ik toch wel rond de 11.000 per jaar wegzet. Dus mijn investering heb ik er allang uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.