maandag 3 februari 2014

Eerste fietsdag van 2014

De eerste dag van 2014 zit er weer op. Koud maar wel lekker. De gewoonte van met de auto gaan zorgde er wel voor dat ik zonder mijn tas vertrok en ik na een kilometer weer kon omdraaien... Beginnersfoutje zullen we maar zeggen.

Verder verliep alles perfect. De weg dit ik rij is inmiddels zelfs weer wat verbeterd. Halverwege het stuk weg waar alle auto's veel te hard rijden is een drempel gelegd. Maakt niet veel uit, want het is een erg luie drempel. En een stuk fietspad op de terugweg dat nog erg slecht was, is ook verbeterd en voorzien van nieuwe stoeptegels. Nu kan ik bijna de hele 19 kilometer hobbelvrij fietsen.

Accu

De accu was mijn grootste twijfelpunt. Zou die in de afgelopen drie maanden (mijn laatste fietsrit was $#@%$% 2 oktober 2013...shit dat is lang geleden) qua capaciteit geleden hebben of vermindering van opslag hebben gehad.
De accu presteerde echter nog exact zoals voor de winterstop (terwijl de winter nog moet beginnen). Het streepje van de accu gaat precies op dezelfde punten weg en de ondersteuning is nog precies hetzelfde.
Gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.