woensdag 26 maart 2014

Accu na 24 km leeg

Afgelopen weekend had ik nog een extra stukje gefietst met de accu. Na thuiskomst vrijdagmiddag heb ik de accu nog niet opgeladen en heb ik er op zondag nog 5 kilometer extra mee gefietst. Direct toen ik de accu in de fiets zette en de controller aan deed, sprong de aanduiding van 3 naar 1 streepje en na een kort stukje fietsen, begon ook dit streepje te knipperen als indicatie dat er niet veel fut meer in de accu zat.

Ik kon er wel nog gewoon mee doorrijden, maar veel meer dan 24 km had ik er dus niet meer mee kunnen rijden.
Dat geeft wel aan dat de accu tijdens de enkele rit naar het werk (19 km) niet veel meer capaciteit over heeft op het eind van die rit. Ben benieuwd hoelang dit nog goed gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.