woensdag 23 april 2014

Uitstekende accu?

Tja, best wel vervelend eigenlijk. Mijn huidige fiets doet het nu weer prima. Geen probleem met de accu, behalve dat die gevoelsmatig wel leger is aan het eind van de rit. Maar verder blijft ie nog steeds z'n werk doen. Ik had dus waarschijnlijk nog wel een paar maandjes vol kunnen houden.

Maar desondanks heb ik veel zin in de nieuwe Sinus BC55.

Ik ben iedere dag voor mezelf aan het bijhouden hoe de fiets zich nu gedraagt. Op welk moment moet ik zelf veel doen (berg op en tegen stevige wind in is deze fiets nooit goed in geweest), en wanneer kan ik het rustig aan doen. De afgelopen tijd is het erg rustig weer geweest, waardoor het erg gemakkelijk fietsen is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.