zondag 5 oktober 2014

Jaarlijkse kilometers

Rechts is te zien dat ik inmiddels 25.000 kilometer gefietst heb in de afgelopen 5 jaar.

Tijd om eens te kijken hoeveel ik nu eigenlijk gemiddeld genomen per jaar fiets.
Dat is natuurlijk een makkie als je alles bijhoudt... 2009 telt niet mee; ik ben toen in september beginnen te fietsen. Zo is snel te zien dat 2011 een topjaar was met ruim 5.770 kilometer. Vorig jaar was schandalig slecht en dat terwijl de winter zeer mild was en ik eigenlijk de hele winter (okt, nov en dec 2013) door had kunnen fietsen, net als januari 2014... Slap :( Ik had minstens 4 maanden x 500 (minimaal) = 2.000 kilometer meer kunnen rijden. Maarja. Blijkbaar had ik toen onvoldoende zin.


Ook is te zien dat dit jaar (ondanks dat ik in januari niet gefietst heb) al een bijzonder goed jaar is, met nog drie maanden te gaan. Zonder te weten wat de winter gaat doen, verwacht ik dit jaar toch zeker het aantal van 2011 te gaan evenaren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.