zondag 2 november 2014

Novemberweer

Het is inmiddels november en de weer-records worden aan alle kanten gebroken. Dat is gezien de milieuaspecten misschien niet erg positief, maar voor het fietsen is het natuurlijk prima.
Ook voor de komende week wordt eigenlijk prima weer voorspeld. 's Nachts daalt het kwik naar zo'n 5 graden en overdag een graad of 12. Uitstekende fietstemperaturen.
Wellicht maandag of dinsdag nog een buitje, maar met een beetje geluk kunnen gaan die net voor of achter mij langs.

November heeft 20 werkdagen, dus in potentie 760 km. Echter is het een erg drukke maand, waarbij ik zeker wel een paar keer met de auto zal willen gaan denk ik...
Voor alle liefhebbers van motorjachten: kom in het weekend van 22 - 24 november maar eens naar Maasbracht voor de open dagen van Linssen Yachts. Met de fiets uiteraard. De voorbereidingen hiervoor zijn al in volle gang, maar ik moet er ook nog veel voor organiseren en realiseren.

Gemiste grafiek

Ik zit trouwens net nog eens door mijn excelletje van de fietskilometers te scrollen, en dan kom ik deze grafiek tegen:


Het viel me eerst niet eens op, maar het rechter staafje (2014) is het langst van alle jaren. Gemiddeld genomen heb ik in 2014 per maand 502 kilometer gefietst. Dat is al meer dan in het topjaar 2011.
Nu was 2011 in november ook een topfietsmaand met maar liefst 798 kilometer; oftewel 21 dagen (inclusief een paar weekenddagen dus)... Ik weet niet of ik dat nu ook kan realiseren. In de maand december daarentegen was het slechts 1 dag (38 kilometer); dan zou ik er nog een paar in kunnen halen als het nog niet glad is of sneeuwt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.