zondag 7 juni 2015

Juni

We zitten al weer in juni. Het jaar is bijna half om en ik zit uiteraard (helaas) nog lang niet aan mijn fietsquotum. Ik heb op dit moment 'slechts' 43% van de dagen met de fiets gereden, oftewel 61 dagen met de auto en 46 met de fiets.

Wellicht dat ik voor de zomervakantie net op 50% zit en dan zal ik in het najaar alle tandjes bij moeten zetten om nog op mijn streven van 68% te komen. Afgelopen week was één dag storm (dinsdag) en vrijdag had ik externe verplichtingen (zie facebook) voor het werk... Dus maar drie dagen kunnen fietsen. Deze week wordt waarschijnlijk wel weer de volle vijf dagen, ofschoon er nu voor vrijdag wel weer onweer voorspeld wordt. We zullen zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.