zondag 1 april 2018

Uitstekend maand maart

De afgelopen maand was een uitstekende fietsmaand. Geen topmaand, maar ik vind dat ik het weer goed gedaan heb. Maar liefst 17 dagen met de fiets. Het hadden er natuurlijk meer kunnen zijn, maar door enkele verplichte afspraken en een paar dagen in het begin van de maand met sneeuw en ijzelverwachtingen, is het hier op uitgekomen.

Maart 2010

In maart 2010 had ik de beste maand ooit, met maar liefst 22 dagen op de fiets, oftewel 836 kilometer. Dat moeten we natuurlijk nog een keer proberen te evenaren.

De Sinus BC55 elektrische fiets

De fiets doet het nog als vanouds. In dit koudere weer is denk ik de accu wel iets sneller leeg, maar het lijkt me nauwelijks merkbaar. Van de vijf streepjes van de accu, staan er aan het eind van de rit meestal nog (net) drie, soms twee wanneer de wind tegen heeft gewerkt. Misschien dat dit nu, nu het weer wat warmer wordt weer iets verbetert...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.