maandag 7 februari 2011

Voorjaar

Het lijkt wel voorjaar. Vandaag was natuurlijk een heerlijke dag om te fietsen. 's Morgens niet te koud, 's middags zelfs een beetje (te) warm om met de dikke winterjas te fietsen.
Ik begin te merken dat het zonnetje ook 's morgens al iets dichterbij komt. De lucht in het oosten wordt al een beetje lichter ron 07.30. Niet dat de zon al wakkeer is, maar je ziet dat het lichter wordt. De B&M Ixon is 's morgens vind ik echter nog wel nodig. Het heldere witte licht zorg gewoon dat je veel beter ziet.
Zeker na die storm van vorige week is dat wel handig. Dan zie ik tenminste alle losse takken die op het fietspad en op de weg liggen. Kan ik daar lekker omheen slalommen.
De rest van de week blijft het vergelijkbaar. Wel nog een nachtje met een beetje vorst, maar dan is het wel droog, dus ben ik niet bang voor gladheid. Dus het ziet er naar uit dat we de hele week kunnen fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.