zaterdag 27 augustus 2011

Weersvoorspellingen

De weersvoorspellingen van de laatste week waren erg duidelijk. Er was storm, regen en onweer voorspeld voor enkele dagen. Code Oranje.
Maar dat is maar zeer lokaal, blijkbaar. Op beide dagen dat het KNMI Code Oranje afgaf, heb ik gewoon gefietst, ondanks dat ik halverwege de dag mijn twijfels had of dat wel zo'n goed idee was. Op het moment dat
ik moest fietsen, was het perfect (warm) weer.
Vrijdag ben ik niet gegaan, maar was het eveneens prima fietsweer. Dat dit tien of twintig (ok, misschien iets meer) kilometers noordelijker of zuidelijker heel anders was, blijkt 's avonds als we naar het journaal kijken. Daar had ik met de fiets dus niet in willen zitten. Dat doet me terugdenken aan een stormdag vorig jaar, waar ik toen wel in stond.
Fietsen was toen gewoon niet meer mogelijk. Zelfs autorijden was moeilijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.