maandag 3 september 2012

't is wat

Ondanks het mooie weer hebben we gezondigd... Oftewel, teveel met de auto gereden in plaats van de fiets. Ondanks de moeilijke economische tijden, is het op het werk gelukkig heel druk en dat zorgt er mede voor dat ik met de auto ben gegaan de afgelopen twee weken.

Dat geeft me meer werktijd (ofschoon dat maar relatief is) op een dag. Tot en met morgen 'moet' dat nog. Daarna denk ik dat ik de rust wel weer kan vinden om met de fiets te gaan.
Ik voel me wel eigenlijk elke dag een beetje schuldig. Ik voel me in de auto zelfs niet plezierig en weet dat ik eigenlijk meer met de fiets zou moeten gaan. De statistieken van dit jaar zullen wel een beetje te laag uitvallen, maar ja...
Dan hebben we weer een doel voor 2013...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.