zaterdag 19 november 2011

Hoog jaartotaal

Ik heb dit jaar inmiddels ruim 5.400 kilometer gefiets, oftwel 73% van het totaal aantal dagen. Dit is al ruim 1.300 kilometer meer dan 2010, waar januari (ongeluk met de fiets) en november en december (vorst/sneeuw) 0 kilometer waren.
Ook voor de komende week zijn de voorspellingen nog bijzonder goed. In ieder geval geen vorst/sneeuw/ijzel, dus er komen d'r sowieso weer 5 bij deze week. Pas tegen het eind van de week misschien wat regen

Dit maakt dit jaar nu al een heel goed fietsjaar. De maanden juni/juli had ik zeker nog 15 dagen meer kunnen fietsen (of misschien wel 20), maar daar had ik toen even geen zin in. Ik verwacht dat ik dit jaar op 6.000 kilometer uitkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.