zaterdag 11 juni 2011

Fiets weer terug

Zo, mijn elektrische Xtract fiets is weer terug van Itek, de fietsenwinkel/maker.
De achtervelg is vervangen i.v.m. barstjes, die er zelfs na mijn 9.000 kilometer natuurlijk niet in horen te komen. De rekening in eerste instantie was iets van € 95,-. Toen ik vroeg om dat even te specificeren (er waren nog een paar dingetjes aan de fiets bijgesteld), bleek daar ook de nieuwe velg berekend te zijn.
Aangezien dat niet de bedoeling was, werd er even iemand bijgehaald met verstand van zaken en ja hoor: toen bleef er nog € 2,95 over voor een nieuwe binnenband voor het voorwiel.

Dat viel dus reuze mee. Top van Itek (maar dat hoort ook zo).

Kan ik volgende week na Pinksteren weer eindelijk met de fiets. Anders dan vorige week, heb ik er nu ook weer zin in.
Volgende week is een lange week. Ondanks dat de maandag wegvalt, wordt het volgend weekend doorgewerkt. Op het werk van Linssen Yachts wordt wederom het jaarlijkse Linssen Summer Festival gehouden (www.linssenyachts.com)... Voor de lezers die nog een boot willen kopen? Kom geheel vrijblijvend eens langs :)
Ik weet het nu nog niet, maar de intentie is natuurlijk om ook zaterdags en zondags met de fiets te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.