zaterdag 6 maart 2010

Eigen fiets

Na twee weekjes op een leenfiets, heb ik vandaag mijn eigen fiets weer opgehaald na het ongelukje in januari. De fiets heeft dus 6 weken bij de fietsenmaker gestaan... ja, dat is erg lang.
Daar staat tegenover dat ik door het slechte weer toch nauwelijks met de fiets had kunnen gaan. Alleen de laatste twee, maar zoals al gezegd had ik daar een fiets voor geleend.

Vanaf volgende week dus weer op mijn eigen vertrouwde Xtract.
Ik heb 'm vandaag nog eens goed gepoetst, want de fietsenmaker had de graspollen gewoon laten zitten. Alles goed gesmeerd en een flinke testrit gemaakt.
De fietsondersteuning loopt tot ca. 26 km/h. Dan voel je de ondersteuning minder worden en moet je het zelf doen. Een hele verademing met de Bikkel Ibee. Die stopt precies op de 24 km/h en 'remt' dan af.
Ik ben benieuwd hoe de accu het volgende week uithoudt. Ik verwacht dat ik een tweede lader ga kopen om ook op het werk de accu op te laden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.