vrijdag 7 februari 2014

Eerste week zit er weer op

Zo, de eerste fietsweek van 2014 zit er op. Vandaag had ik een thuiswerkdag, dus deze week heb ik 4 dagen gefietst. En het is en blijft heerlijk om te doen.
Steeds als ik op de fiets zit denk ik 'waarom heb ik zo lang met de auto gereden'. Het is immers perfect fietsweer geweest in de afgelopen maanden. Geen vorst, geen sneeuw; wat normaal het fietsen bemoeilijkt.

Regen mag de pret niet drukken. Daarvoor heb je een regenbroek en overschoenen. De felgele winterjas dient ook prima als regenjas. Als laatste nog een pet op je hoofd en de regendruppels blijven ook nog redelijk uit je gezicht. Zoals de weersverwachtingen voor de komende tijd zijn, ziet het er naar uit dat we lekker kunnen blijven fietsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.