woensdag 2 september 2015

Yes: Volle week

De week is nog niet voorbij, maar ik ga deze week in ieder geval 5 dagen met de fiets. Ik ben weer helemaal op dreef. Eigenlijk heb ik er spijt van zo lang met de auto te zijn geweest.
Op dit moment heb ik 93 dagen met de auto gereden en slechts 64 met de fiets. Dat is maar 40%... Februari en juni waren helaas erg slecht voor de fiets. Zonder echte reden. Gewoon smoesjes.

Het statistiekplaatje rechts is weer bijgewerkt.
Inmiddels in totaal dik 28.000 km gereden en 31.400 km uitgespaard met de auto. Wanneer je de uitgespaarde kilometers telt aan € 0,21 p/km, heb ik inmiddels € 6.597,36 'verdiend'. Wanneer je alleen de benzine telt ca € 2.624,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.