dinsdag 26 januari 2010

Reparatie

De fiets wordt op dit moment gerepareerd.
Met een beetje geluk heb ik 'm eind van de week weer terug. Als het weer dan een beetje meezit, kan ik ergens volgende week weer heerlijk met de fiets gaan.
Dan moet het wel niet meer gaan sneeuwen, want ik wil natuurlijk niet weer hetzelfde probleem krijgen. Fietsers kijk uit voor auto's en rij anticiperend! Daarnaast moeten fietsers - met of zonder - fietsondersteuning natuurlijk zorgen voor goede zichtbaarheid.

Als wij met onze kinderen op de (eigen) fiets naar de stad gaan en het is donker, krijgen ze allemaal een veiligheidshesje aan. Ook de verlichting is een absolute verplichting! Ik erger me groen en geel als ik in de auto zit en de zoveelste fietser voorbij rij (die gewoon de rotonde oprijd, ook al heeft die geen voorrang én geen licht). Je rijdt ze zo omver en bent dan ook nog schuldig (voor de verzekering in ieder geval).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat hier uw reactie achter...
Alles mag, ook kritiek, maar wel netjes a.u.b.